Merk zet consument nog centraler bij productontwikkeling

Met een nieuw logo, nieuwe verpakkingen en een nieuwe ambitie heeft Brabantia 2014 alvast ambitieus ingezet. Bezoekers van Ambiente in Frankfurt krijgen straks de primeur van de nieuwe collecties waarmee Brabantia een innovatieve weg wil inslaan.

Brabantia heeft een reputatie hoog te houden. Het familiebedrijf staat sinds jaar en dag bekend om zijn duurzame en functionele producten, met een onberispelijke kwaliteit.

CEO Tijn van Elderen: “We willen het merk Brabantia verder uitbouwen, om zo de kwaliteit van leven en wonen te verbeteren en huishoudelijke taken nog leuker te maken. Daarbij willen we opschuiven van een productgeoriënteerd bedrijf naar een consumentgerichte onderneming. We willen de consument verleiden en overtuigen met een nieuwe generatie innovatieve en eigentijdse producten. Kijk maar naar de trendkleuren of de technologie van MotionControl voor een geruisloze sluiting.”

Duurzaam design blijft een belangrijke pijler. Dat illustreert de gloednieuwe lijn ecologische afvalemmers die voor een kwart gemaakt zijn uit gerecycleerd materiaal. Op Ambiente stelt Brabantia alle nieuwe collecties in primeur voor.

Ook gloednieuw is het logo met een zacht, afgerond design. De verpakkingen kregen ook een nieuwe look mee, in lijn met de eigentijdse uitstraling van Brabantia. Het productassortiment is voortaan in 4 categorieën opgedeeld: laundry care, food enjoyment, waste management en bathroom.



BRABANTIA NEEMT DEEL AAN AMBIENTE
7 TOT 11 FEBRUARI 2014, FRANKFURT
STAND 5.1 A50 EN 5.0 C91

brabantia20nieuwe20look20ambiente_nl.pdf

PDF - 820 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.