Geef je keuken een gevederde look


Pimp Our Print. Met die slogan daagde Brabantia designers wereldwijd uit om de nieuwe voorraadbussen van het merk vorm te geven. De Nederlandse Pauline Bogaards won de wedstrijd en ziet haar verenontwerp nu uitgewerkt tot de zomercollectie ‘Pauline’.

De handgetekende veren van junior art director Pauline Bogaards wisten de jury het meest te charmeren. Het ontwerp werd gekozen uit 2.800 inzendingen van zowel bekende als startende ontwerpers uit de hele wereld. Een succes dus. Met ‘Pimp Our Print’ reikt Brabantia de nieuwe generatie creatieve ontwerpers een concrete kans aan om hun talent te laten zien.

Het ontwerp Pauline is er in twee stijlen: in frisse, zomerse kleuren en in een grafische versie in zwart-wit. En niet alleen de voorraadbussen krijgen een gevederde look, de ‘Pauline’-collectie omvat ook een 30 liter Touch Bin, een pedaalemmer en een broodtrommel met schuifdeksel. Zo kan je het leuke design doortrekken naar verschillende accessoires in je keuken met, uiteraard, de gekende kwaliteit van Brabantia.

Pauline Bogaards: “Ik raakte geïnspireerd door de zwart-wittrend van dit jaar en wilde een monochrome print maken, maar ik had nog geen idee voor het ontwerp. Toen ik in de trein een meisje zag met een mooie veer aan haar ketting, had ik de basis voor mijn ontwerp te pakken. Ik ben blij en verrast dat ik ermee gewonnen heb!”

Praktische verkoopinfo:
• Brabantia voorraadbus Pauline (black/colour): 10,50 euro
• Brabantia Touch Bin Pauline 30 l (black/colour): 119 euro
• Brabantia Retro Bin Silent Pauline 30 l (black/colour): 119 euro
• Brabantia broodtrommel Pauline (black/colour): 36,50 euro

Over Brabantia – www.brabantia.com

Brabantia, gestart in 1919, is uitgegroeid tot een internationaal designmerk van praktische en stijlvolle keukenaccessoires en huishoudelijke artikelen. Met hun verrassend ontwerp maken deze producten voor elke dag het leven mooier: ‘Designed For Living’, van ‘laundry care’ en ‘food enjoyment’ tot ‘waste management’ en ‘bathroom’. Het familiebedrijf houdt daarbij rekening met de volgende generatie, door innovatieve producten te ontwerpen die duurzaam worden gemaakt.


brab20pauline_nl.pdf

PDF - 2.4 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.